Do me with a Tommy-Gun Baby!

Tjabba Tjena Hallå!

Trött som ett as! Bara för att poängtera!

Är det onsdag idag? Jag tror de! Bäst jag kollar...

HAHAHHA Det är torsdag X) Vilket innebär att jag har 1000 saker att göra! Eller typ tre, om ens de!

Jag ska till vårdish och ta das hepatit a spruta! För att dra på apotekish och hämta ut min kortizar (allergitabletter för min nötallergi, kanske inte så kul att få en allergiskreaktion i bullis) och sen dar till Luleå och glo bikini!

Och så här ser jag ut just nu:



Jag är redo att inte sängläge igen ;) men inte de, väntar på daz pizza in daz ung! (stavas ugn så? så fult)

Men, men, bara byta kläder och kirra fluffet and so on och börja göra allting, typ!? Men jag orkar inte! Vi tar en sak i taget, PIZZA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0