Svenska sjukhus suger

Jag hatar sjukhus, dom är värdelösa. Jag sa till min mor idag : Jag kommer aldrig mer fara på ett sjukhus, så länge ingen behöver cutta upp mig för att jag ska leva!

Och det kommer jag inte. För de enda som dom kan komma med är : Ta en alvedon och vila.. OKEJ???? MEN JAG HÅLLER BARA PÅ ATT DÖ HÄÄÄR? MEN VISST JAG FAR HEM!!!

Så jag har idag varit för första gången på ett "alernativit" hälso ställe. Eller vad man ska säga, men jag vet många som varit där och blivit bättre.

Jag har tagit spruter för tim&tej när jag var yngre, det har resulterat med att jag har får utslag nu då jag reagerar mot någonting, bra va? TACK SJUKHUSET!

Anyways, jag var ju då där idag och jag fick reda på mer saker av dom på 40min än vad jag har fått reda på av sjukhuset på fem år men gud-vet-hur-många sjukhubesök

Ja... Nu ska jag ta det så här :

Saker jag visste jag var alergisk mot (en del av de) :

Pälsdjur
Pollen
Nötter
Trycksvarta
Laktos
Äppelskal
Apelsin
Björk
Trä
Gråbo

Saker jag fick reda på att jag är alergisk mot:

Komjölksprodukter
Låglaktos
Soya
Getost
Morot
Paprika
Vallmofrön
Socker
Äpple- päron - kärnfrukter
Färgämnen (azo - färgerma: läsk, godis)

Jag är även alergisk mot hallon och jordgubb, men jag kunde äta de (?)

Och min kropp tycker alltså inte om fläskkött!

Och jag har två influensebakterier... Kul va?

Så jag ska tillbaka dit på onsdag (20de) och börja behandlig mot mina iunfluensbakterier, efter de ska jag påbörja behandling mot mina alergier. Men eftersom jag tydligen har haft dessa bakterier en längre tid (som sjukhuset inte kunde lista ut på fem år, ojj, dom är smarta där på sjukhuset, idioter.) så kan de då ha utveckalat min alergi och gjort att jag blivit mer känslig mot vissa saker. Ja.. Nån som fattar?
Iallfall, jag ska inte ha någonting med komjölksprodukter att göra, vilket innebär hej rismjölk, hej havremjölk! Eftersom jag är tydigen jätte alergisk mot soya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0