Slimfit fett tight?

Ja, nu är jag då påväg till att bli slimfit fett tight! Yeah, förhoppnisgvis kommer det att gå bra. Men ärligt talat så tror jag fan inte det! Dels för att jag har fläskat så mycket sen i torsdags, så jag vet inte vad jag skall ta mig till!

Och hur ska jag kunna leva utan att äta på nätterna? Helt seriöst? Det är det bästa jag vet!

Jag ska ta bort makaroner och potatisa and so on och käka sallad istället, jag ska äta måltidsersättande, inte äckliga nutrilett, utan de smakar milkshake omnomnomnom.

Men av att dömma efter lunchen, kommer det här fan inte gå nå bra. Jag är VRÅLHUNGRIG! Hujj., aja... Men jag ska inte fuska, jag SKA INTE!

Jag ska klara detta, JAG SKA!

Dom som känner mig vet att jag älskar mat, och att jag äter konstant. Så hur fan skall det gå för Cecilia som äter hela tiden till att nästan inte äta alls?

Sen så börjar gymträning idag, ska nog köra band i typ en timme (yeah right, fem min) och sen lite cirkelyräning, just för att det är drygt två år sen jag tränade.

Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Liselotte

You can do it!! :D

2010-10-04 @ 14:51:18
URL: http://Liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0