Remember when you were a madman, thought you were Batman

Haha, jag tycker att na na na är en ypperligt lustig låt ^^, haha
Jag gillar den, hahahahha :D

Men anyways, sitter nu på min säng och... ehm.. gör typ inget.
Är sur, typ... jätte sur...

Förstår inte hur folk inte kan lyssna på:
håll käft och låt mig va.

Varför måste folk vara så jävla fittiga och fortsätta?
Det är inte jag som blir sårad och ledssen av de.
Det är jag som blir förbannad
Det är andra som blir sårade
Som likså ska fortsätta käfta
Och sen fäller en...
Liten...
Liten...
Tår...
Och säger att jag är elak.

Varför inte bara lyssna?

Haha, så jävla useless... Speciellt då personen det handlar om just nu
Vet att jag inte ber om ursäkt för de.
Ha... ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0