Någonting som jag stör mig på

är att varje gång jag är ute på krogen, här i min hemstad... Så brukar jag ju träffa på samma personer, men det är ju inte det jag nu stör mig på. Utan att det är en viss "målgrupp" (kommer inte på ordet) människor, som jag inte alls vill ha knotakt med. Som är fula, som är läskiga, som äcklar mig. Som alltid ska prata med mig.

Visst om det hade varit om väsentliga saker dom hade pratat med mig om, men det är ju inte äns de. Det är mitt ex och knark dom ska prata med mig om... Och jag känner ju att jag vill prata om de då jag är ute och har kul?

Men sen är frågan, varför skulle jag ens vilja prata om krypet som har minde fuckat mig i tre år? Förstört mitt liv? Anledning till att jag inte litar på killar? Anledningen till att jag är socialt inkompetent då det gäller killar jag gillar? Anledningen till att jag inte tror att folk vet vem jag är/kommer ihåg mig? (Vilket jag blir lika förvånad varje gång dom gör)

Anyways, jag tror ni fattar poängen?!

Ja, men som en gång då jag träffade dom här då så berättade en av dom att hennes rottweiler skulle få valpar och att a***** hade sagt att mitt ex då kunde ta en. Jag tittade på människan ifråga och fråga om hon var dum i huvudet och berättade att hon inte kunde sälja en rottweiler till han för han kan ju inte ens ta hand om sig själv och ännu mindre en rottweiler. Vilket hon senare förstod.

Annars är det den här: jag träffade ditt ex, jag var med ditt ex, jag rökte på med ditt ex igår blablablabla and so on. Men sist, shit alltså... Då var det den här:

Jag var med ditt ex i tisdags. Vi satt och rökte på, han var så JÄVLA STENAD! FY FAN!!! Sen kom det massa pundare så jag snodde jointen och stack.

So? Bryr jag mig? Bryr jag mig om ni pundar sönder era liv? Mjaa, tror it de! Och helt ärligt. Varför skulle jag vilja höra allting? Varför? Jag fattar it... Hummz... Aja, anyways... Punda sönder era liv, do it. Jag tycker inte ens synd om er. Ni valde de själv, kom ihåg de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0