Måndag

God morgon världen :)

Nu är det så här att jag inte kan förstå hur folk kan vara vaken där vi sju, åtta tiden på morgonen. Det är en gåta för mig!  Helt seriöst? Hur bär dom sig åt? Jag har glömt hur man gör... hur man gör någonting jag aldrig varit bra på ;)

Anyways! Nu ska det bli nyktert till halloween, eller nå... värt ett försök? Jag har ju beviast att jag kan vara nykter en tíd förut! (HAHA) Eller hur var det nu? Varje gång jag har salgit vad om att vara nykter har jag mygsupit eller dragit mig ur vadet då helgen närmar sig. Haha, värt ett försök iallafall och om inte annat kan jag ju tänka: shit vad lite kalorier jag får i mig ;)

Så, måndag = ny vecka! Shit alltså!

Ska på florakliniken och bli lite minder allergisk. Yey!
Sen ska jag få in soffan i mitt rum, kanske ska börja med att ta bort diverse saker?
Fixa garderoberna!
Beställa kläder!
Få fin besök :) (förhoppningsvis)
Fixa jobbsak
Fixa JOBB!
Förhoppningsvis ha demo(?)
Träna, träna, träna, träna, träna
Sola, sola, sola, sola, sola

Shit alltså, hehe :)


Note to you: Marulk är en fisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0