Fredag

Eftersom jag skulle jobba lördag, så drack jag fredag!

Jag kan ju säga att jag blev lika full som jag ville och det var ju helt okej! Koooopiösa mängder alkohol! Tummen upp för de ;)

Men jag började kanske där vi fem och sen när Ramona drog och jobbade så tog jag ett bad och drack öl, helt okej alltså ;)

Sen så diskade jag och gjorde i ordning diverse saker, typ vattenpipan ;) och då Ramona kom hem så kände  jag mig som en bra hemma fru då jag stod med Jägern redo i dörren då hon kom hem! Helt okej!

Sen så drog vi vidare med taxin som for fel(?) haha, men sen drog vi och två till å bowla, alltså.. Jag är ju sjukt dålig på bowling men det hör inte till saken ;) hahahah

Sen for vi och drack lite till ;)

En lyckad kväll tycker jag,  ungefär så som jag ville ha de ^^, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0