För att summera helgen

Jag har då bott hos Emely, hehe,  hon har inte ens fått tillbaka sin nyckel ;) fast planen var ju att jag skulle dit nio, vad är klockan nu?`elva.. wooopsi, men jag håller faktist på att fixa mitt rum... Och hon vet faktist om de. Vad fan det nu hade med helgen att göra?

Fredagen började med att vi drog till Luleå, då vi hade åkt halva biten så upptäckte jag... att jag inte hade nå körkort. Vi skulle ju då på systemet i luleå... Så hon fick agera utköpare (jag är ju 20 så  jag kan ju faktist skriva så utan att det bli nå konsekvenser) Vi skulle då även kolla på en soffa åt henne, men hon är ju så kräääsen så ingen dög ;)

Sen satt hon och jag och hade det lite sweet hos "oss" hihi, drack ett eller två glas rosa (som jag säger, vinet är ju rosa, inte rött) och sen bar det av till krogen. Där vi träffade ypperligt trevligt folk.

Sen bar det av till efterfest där jag, Cecilia, drack whisky! JAG HATAR WHISKY! JAG SPYR AV LUKTEN! Hujj inte okej. Anyways, min trogen homie lämnade mig där och drog till Bertil. Så jag stannade kvar och söp lite till, alla där var ganska imponerade.. Haha.

Ny dag och ny tag? Så var inte mitt motto, som då rimmar på lotto. Anyways, så vart det att jag soooov några timmar, klev upp, duscha, sov, åt, sov, duscha... Haha jaaa jag duschade två gånger....

Hade fett med ångetst för att börja dricka, så jag skulle ta mitt vatten som Emely hade hett i kylen. Vad jag inte tänkte på var ju att hon hade ju då en flarra med sprit där, typ likadan som min. Så två rediga klunkar.. Hujj inte okej fan...

Sen började folk komma och jag drack bara två glas vin och vi hade det super trevligt och mysigt... Aaaaw, sen drog vi ut och shaaaakade lite och sprang omkring.

Kvällens avslutades med en kebabrulle, omnomnomnom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0