Florakliniken

Jag har då varit på min första behandling idag.
Det var ypperligt läskigt. Visste inte egentligen vad som skulle hända.

Jag fick hålla i två kulor som skulle leda ström i mig. Ehm, va?
Det skulle då göra någonting med mina celler.



Först skulle det gå 6-7 minuter, det skulle då stärka mitt immunförsvar.
Sen skulle jag bara ligga där och typ sova, men varje gång jag höll på att somna pep maskinen.
Jag vet egentligen inte riktigt vad som hände, men jag fick vatten på mina händer satt dom blev mer strömförbara, eller vad man nu säger.

Men hon sa att jag skulle bli trött och känna mig lite konstig och det var bara bra, för då värkade de.
Vilket jag också gjort, helt okej.

Kommentarer
Postat av: Liselotte

hehe jag ska göra mitt bästa ;)

2010-10-21 @ 00:03:17
URL: http://Liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0