exorcisten of Cecilia

Hujj, alltså. JK! Jag hade världens mardröm inatt.



Det var typ jag, fast på ett annat ställe. USCH! Jag kallsvettades då jag vaknade. HUJJA!

Alltså, jag kan inte släppa hur hemskt det var, jag behandlades på olika hem, dom spände fast mig, torterade mig and so on. Sen gav alla upp hoppet och då skulle dom prova exorcistmen. Usch, det var så obehagligt USCH! HUVVA! Finns inga ord.

Jag var tvungen att tända lampan innan jag somnade om...




Men... Alltså... Någonting som jag tycker är ypperligt obehagligt är... Att för någon vecka sen, när jag låg och  höll på att soman så såg jag ett ljust sken, som en orm skulle man kunna säga som snirklade omrking och sen försvann i mig. Jag vet det låter helt fuckt up, och antagligen inbillning. Men... Allting har gått bra för mig sedan denna kväll. Så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0