Cecilia stinker spritaffär



"Du får ursäkta mig, men med den urigningen du har kan inte jag titta i dina ögon"

Min fråga var: vilken urigning.. haha


Men nu är jag fan inte mer än någolunda människa! HUJJ FY FAN!
Vad fan hende? Vart tog party-cici vägen? Hon som aldrig blev bakisa? Hon som aldrig mådda dåligt? Som som var uppe före fan och irriterade sina vänner?

Åhå jag hatar mitt liv!

Eller jaaa, jag är så jääävla sliten!!!!

Anyways!

Fick iallfall skryta med att jag sett Edguy live, creds för naglarna och en rosa panter som det var på tooook för mycket sprit i (Y)

För att resumera kvällen, den var awesome! Och jag ska nog aldrig dricka igen.
Förutom ikväll, nästa helg, och nästa helg och nästa helg, and so on!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0