Blir inge Farmen, men det blir Farmen

Idag då jag och Ramona satt på gymmet så ringde min telefon, det var då Western Farm som ringde... Och nog ville dom att jag skulle komma och jobba nu på LÖRDAG! LÖRDAGEN SOM JAG HAR LÄNGTAT TILL I DRYGT TVÅ MÅNADER!!!

Hade fått med mig Lisse och skulle bjuda hon på Farmen som en birtday-gift! Men NAE! Åhåå, det var ju bara tur att jag inte köpte en ny kostym som jag tänkte... Men åhååå BAJS! FÖRLÅT LISSE!!! Men jag kan ju inte tacka nej till jobb :(

Såå, det blir farmen, men inte farmen... Nu ska jag få vara på andra sidan... NYKTERT! Första gången på läääänge. Men det blir nog kul och pengar får jag ;)

Hoppas bara Lisse får en roliga halloween iallfall :)

Gillar dock hur många jag fått att bli taggad för någonting jag inte kommer kunna delta i ;) mwihihihi!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0