Shit asså

God morgon, skönt att få ha sovit ut, eller? Jag föredrar att kliva upp där vi 06.30 och må bra, inte vakna och inte göra de. Nu pratar vi inte bakis, även fast jag borde vara de, men det är jag inte.

När jag vaknade så var det första jag gjorde, det var att spräcka läppen... Så nu ser det ut som stockholmsblodbad på min kludde, för helt ärligt så ides jag inte göra någonting åt de då det sprutade blod...

Sen upptäcker jag att jag har ont i nacken och andra mysko ställen i kroppen, men dom mysko ställerna tänkte jag, ähää det gick ju som det gick igår... (Jag låg ju trotsallt i snön i går. Hahahahah.)

Sen kände jag mig lite febrig och sen börjar jag hosta... Och jag inser ganska snabbt att jag inte BÖR hosta. Jag kan knappt öppna käften! Inte okej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0