Ojj ojj

Har inte skrivit sen i söndags, vad fan hende? hahah, nämen det det har varit fullt upp.
Igår var det ju skola och sen en romatisk middag med Sara för att sen dra mot Jämtön och hämta lite saker för att dra vidare mot kalix och hitta på buslighter, fniss :)

Kom hem kring tre inatt, inte helt okej och jag var helt slut på morgonen. Och har haft en sjukt jobbig dag på skolan idag, inte minst med att ett barn blev helt flippad och börja gråta för jävlart åssit och liksom börjar gråta då den fick reda på att jag var kussin med ens mamma. Shiiiiit alltså! Anyways så började den lipa för jag hade sagt åt den och sen sa den att jag var elak och då frågade jag den om den helt ärligt trodde att jag brydde mig. Då började den lipa ännu mer och sen skulle detta barn fälla mig också, dens föräldrar måste nog vara glad då den leser i k-boken. Hehe.

Ja, nu har jag iallfall kommit hem och är aptrött, funderar på att fara och köpa avacado, men sist jag köpte de var dom mögliga :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0