Ohoo, känner hur biiatchen i mig kommer fram!

Bara, på grund av ett dumt uttalande.
Om att vi inte kunde ha någonting vid jul, pga att någon är allergisk.
Som inte var jag! Som vanligt!
Så ska jag vara så fittig, att allting som jag är allergisk mot...
Ska inte ens få finnas med på jul.

Det innebär då att julborde blir mjölkfritt för det första, kul va? :)
Sen blir det inga bakelser, för det är ju socker i de! :)
Sen blir det inge dricka, saft and so on, det är färgämnen!
Inge godis, och speciellt inge nötter.
Med tanke på att hela min släkt ignonerar min nötallergi...
Och sitter och äter nötter brevid mig...
Även fast jag nu har hamnat på sjukhuset pga min nötallergi...
Och jag reagerar när folk äter nötter brevid mig (vissa sorter)
Så ska jag börja skrika, gapa och lägga mig ner och sparka...
Och skrika : JAG KAN FÅ EN ALLERGISHOOOOCK!
Lipa och springa in på mitt rum... Awesome.

Alltså, dom kommer inte ens få äta choklad på julafton. Hehehehe...
Men men, så går det om man ska ta allas allergier på allvar förutom mina...
Som fakstis, helt ärligt, är värst i hela släkten... Ehm... Jaa... Men men...
Det kommer bli ql!

Det kommer ju inte vara nå fläskkött heller för den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0