Kvällen

Hej, jag heter Cecilia och jag är LÄBB! Det var ungefär det jag sa igår. Fy fan vad folk raggade på mig, jk! Och alltså det var från 20 till 49, eller jag vet då att den äldsta var 49... Alltså va?

Fast jag hade jätte roligt åt de hela tiden, och till nå niggers så var vi förlovad, heheheh. Gud så folk är lättlurad. Men en snubbe, då jag sa att jag var lesbisk, han bha: jaaa, jag förstår vi karlar är ingeting att ha, men en kvinnorkropp är ju helt underbar.
Jag höll på att dö

Jag tror att bartendern gillade mig, jag fick billiga drinkar ;) fniss

Och kvällen:
Vi var på en fest och när vi typ skulle dra så ringde det på min telefon, men det visste inte jag? Men jag bha: Alltså... Hallå?? Det RINGER!? Sen insåg jag ju att det var jag, det var skämmt -.-

Lite kortfattat av en lyckad kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0