God morgon



Sitter och dricker mitt jordgubbs te och ser vaknar med the voice, alltså va? Och vem är snubben som ser ut som darin, men inte är darin? hahaha, shit alltså. Daniel Adams Ray? who tha fuck is that, och slampan från lyxfällan och bartenderskolan... Har dom inge bättre att sända? Lägg ner skiten...

Känner att jag håller på att bli sjuuuk, kanske lika bra så jag kan ligga i sängen hela helgen och vara bitter för att jag inte kommer att få fira halloween någonting iår. Men... Haha, nästa år får jag fan fira halloween i USA, så... Jaa jag vet inte, lite roligare, lite bättre?

Anyways, ska nog inte ta och skriva här, har egentligen inte tid... Måste som sminka mig and so on. Aja, puss tja!

Kommentarer
Postat av: t

god morgon :)



härlig blogg! Hoppas Fredag blir bra & helgen lyckad :D



va gärna med i dagens blogg om du vill :)



kramar

2010-11-05 @ 08:02:50
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0