Yeah

lite lycka i detta regn :) köpte mig en skjorta idag, hela 20kronor nästan satt jag blir fattig ;) kunde inte låta bli då jag såg denna stora vita skjorta, jag var tvungen!


så nu ligger jag och mina nya skjorta och gosar i soffan :)

haha, märker att stället jag är på mest är soffan ;) haha :)

men nå väl, skulle egentligen bara fara och köpa godis, men det blev en sväng på affären ;) godishuset och på pizzerian, nomnomnom. Så nu ligger jag som en gravid säl och är nöjd, jag menar, jag har ju fått mat

Kommentarer
Postat av: » j є и и ı ƒ є я ♥

SVAR jag läste om det på en annans tjejs blogg, så fick man ju lov & testa ^^,

vart också lite chockad i början, men sen märkte man att de funka :)

2010-05-26 @ 17:24:18
URL: http://www.prettyasme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0