Varför inte en lapp?

Låg och kollade runt lite överallt och väntar på att åskan ska komma hit, men den gör inte de. Istället knakar det i lägenheten och jag är typ jätte rädd... haha, men nu var det ju inte det som var själva saken. Utan detta:

Alla dessa disny filmer så handlar det ju alltid om kärleken. Eller hur? Men i den lilla sjöjungfrun så tar ju ursela ariels röst för att erik inte skulle känna igen rösten, eller hur? Och det vart ett hisklans liv om detta att hon inte hade nån röst och att få erik att bli kär i ariel utan en röst, då dom lyckas kommer ursela med ariels röst och förtrollar erik. Men vad jag inte förstår, varför skrev hon inte ett brev? En lapp? Någonting? Hon måste ju kunnat kommunicerat på nått vänster... eller hur? Eller är sjöjungfrur retaderade?




Om jag hade varit ariel hade jag då skrivit en lapp och förklarat hur det låg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0