Störande

Någonting jag stör mig på, det är folk som ska visa upp den perfekta ytan. Som tillexempel i det förra inlägget då jag skriver om min kompis och att hans tjej läst hans sms, alltså det är inte hej, vad gör du? sms utan det är typ fan vad snygg du var idag, miss u ;* typ sånna, och han har ju då somsagt flickvän.

Och han berättade ju det för mig i morse, och sen om jag kollar på hennes blogg så är allting perfekt, hennes pappa älskar tydligen min kompis lika mycket som hon gör, hon har lagt upp hela historien om hur dom blev tillsammans, tror dock för att hon måste påmina sig själv om att hon älskar honom. Men liksom, hallå!?

Alltså, jag har 70gånger snyggare kropp än henne dessutom, och jag har snyggare bröst osv, vilket min kompis också tycker om, och han skrev det till mig och hon läste de. mwihihhihi, det var awesome. jag tycker bara det är roligt.

Men för att återgå till själva saken, ingens liv är perfekt, har man svakor ska man kunna prata om de? Eller? Är det bara jag som känner så? Jag är en människa, ingen robbot. Fast visst, jag kan stänga av mina känslor, vilket inte många kan, men jag kan det och det är ingen bra egenskap dock. Men jag har aldrig försökt ha en perfekt fasad. För ingen är perfekt.

Och jag vet att jag är långt ifrån perfekt, jag failar totalt i skolan just nu, men jag orkar inte lägga ner tid, huvva. Men det hörde inte till saken. Haha, jag är duktig på att vika av från ämnet ;) typ alltid! ;)

Men liksom, varför vill hon att alla ska tro att dom har ett sånnt awesome förhållande, då hon brukar skriva: vi knullade fem gånger inatt.
Dom knullade fem gånger, och han tänkte hela tiden på mig, hahaha in your face biiiatch ;) nämen skojja, det gjorde han nog inte alls det^^,

men ja, kanske kryptiska koder, eller så kanske ni förstod vad jag försökte säga, what do I know?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0