Nog vet ja

att det har brunnit i lägenhetshuset som står fem meter från mitt lägenhetshus typ, i natt... Inte okej, en punader dog. Vet inte om jag sörjer så mycket för de... Men jag måste ju säga att det är tråkigt att någon har dött, men hellre en punader än att jag skulle dö!

Det läskiga är att jag har drömt om polisen och imorse, ungefär den tiden som det hände, men det visste ju inte jag. Men jag hade världens psykdröm och den var så värklig för det var syrener jag hörde på riktigt. Och nog var det så, för vid den tiden så brann de i huset brevid mig och det var nog lite syrener då. Haha, inte okej.

Nåväl, går rykten, redan, om att han hade tagit en överdos osv. Är inte förvånade om det är så. Men men. Lite tråkigt dock att det inte ens hinner gå sex timmar innan rykterna går och nu är han död så jag tycker vi kan låta det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0