Hahahahha, helt okej

På krogen igår träffade jag ett gammalt ragg, hahah, och jag frågade som bara varför han inte hört av sig (även fast det nu var jag som slutade höra av mig, hehe) så började han som försara sig själv och sen frågade han varför jag inte hade gjort de, mitt svar var simpelt: jag har bytt telefon. Awesome ;) men så sa jag att han kunde höra av sig nån dag för han har mitt nr osv. Hehehe

När jag och en kille satt och pratade kom han fram till mig igen och frågade om jag kollat på min telefon och då förklarade jag att jag har telefon i min kavaj som är i garderoben. Och då visar han ett sms till mig, som löd:

Jag blev helt schokad och helt obekväm och typ ville springa därifrån, inte ville jag ha han! Och då kom räddaren i nöden fram (RIN)

RIN: Alltså, stöter du på min flickvän?
Kille: O_o Va? Ehm nej absolut inte
RIN: Nä vad bra, det hade känts lite konstigt om du gjorde de!
Kille: Okej, ska nog gå nu, men du... tänk på det jag sa
RIN: Hej då!!!

Har nog aldrig varit så glad i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0