Awesome

nu har jag gjort bort de, och jag är fan kung! Jag och min kompis skulle då redovisa projektarbetet och då sa hon nå, och sen sa jag nå och då började alla applådera, är man kung så är man ;) men dock kommer jag inte ihåg vad det var jag sa ;( darnit !

Sen blev det stek på södra men en huvvens massa, och i steket inklderades vattenballongskrig ;) heheh vissa har varit så duktiga att fylla två systemkassar med vattenballonger :) dom tog slut fortare än vad det gick att få dit dom! haha :) sen vart de chill!

Sen blev det att fara och hämta das bil och sen for jag och en kompis och käkade på big boy, 45kronor för ett big boy mål, totally worth it! hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0