Tlött tjej hej ;|

Jag är trött och jag har hostat hela dagen, fattar inte att min förkylning inte dööööör... Åhååå! Jag kommer inte orka jobba i morgon om jag hostar som jag gjort i dag och under natten! Jag har inte sovit mycket dom senaste dagarna och jag håller på att avlida!

Och jag blir så irriterad på min mosters karl! Han fattar ju noll! Vi har två dörrar innan man kommer in i stor stugan! Ena dörren ska alltid vara stängd för jag har min katt här, så han inte ska smit! Fattar han de? Nej! Kollar han om den andra dörren är öppen då han går in? Nej! Ser man de utifrån? Ja! Jag blir så arg! Jävla retaderade offer från södra Sverige!  Vad är det som är så svårt att förstå? Jag har en innekatt, vilket innebär att katten är inne, inte ute! CP! Han hör inte hemma i dom norrländska skogarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0