Så ruggigt less allt prat om kärlek!

Jag orkar inte höra ett ord om hur lyckliga alla människor är med sina "respektive". Jag SPRY! "Åhåå jag är så lycklig blablablabla", JAAA JAG FATTADE DE DOM FÖRSTA 200234,50 gångerna du sa de! "Jag ska gifta mig med karl" Jaha, men snälla nån... Kan du snälla fråga om jag bryr mig! Jag kunde inte bry mig mindre! Visst jag är jätte glad för mina vänner som har hittat en jävla karljävel, men helvete DRA EN GRÄNS! Och nej, jag tycker inte att det är roligt att höra när ni pratar om er jävla pojkvänner med era kompisar och berättar om vad ni gjort, jag tycker inte att det är ett dugg interssant att höra hur många gånger ni knulla, hur länge, osv eller att ni hade det så mysigt och att ni är så glada att ni har varandra, jag BRYR MIG INTE! Helt seriöst, fine i början men ni måste LÄRA ER ATT DRA EN GRÄNS!
Visst jag kan stå ut i början, men va fan... Helt seriöst, är det enda du har att prata om behöver jag inte vara med dig, snälla! Jag bryr mig inte, as I told u, jag är glad för dig skulle, men jag kunde inte bry mig mindre!



Och ja, jag tycker att ni förändras, och ja, jag tycker att ni blir tråkiga, och det blir inte lika som ni säger att det blir. nej, he blir it! Bara för att jag inte tar första bästa karljävel att bli tillsammans med, och bara för att jag klarar av att vara själv så ska inte jag behöva lida för att ni hela tiden kärar ner er. När det tog slut mellan mig och mitt ex så kände jag att jag ville vara själv, leva singel livet och jag sa det till mina vänner, and guess what, jag har gjort de, jag har varit singel över ett över. Medansn alla andra som säger de har en ny inom en vecka typ. Varför är folk så rädd att vara själv?

Och varför? varför? varför? varför? varför? SKA alla gå och bli på tjocken, jag menar hälften av alla tonnårsmammor klarar knappt av att ta hand om sig själv, varför ska man då ta ett barn till jorden? Seriöst? De om nå är ju barnmisshandel! Nu säger jag inte att det är så för alla!!!
Men sen då dessa mammor, dom klarar ju knappt av att vara ifrån barnet och pratar bara om barnet, seriöst, jag kunde faktist inte bry mig mindre om de också! Visst det är roligt att se bilder och prata lite om de först, men seriöst varje gång? Dra en gräns.

Jag förstår inte, för kärlek äcklar mig!

Kommentarer
Postat av: www.Bonnies.se ♥

de e väl självklart att man pratar om sådant med sina vänner, ganska mycket? s:

Verkar mer som att du är avundsjuk på att alla hittar kärleken före dej.

2010-06-30 @ 14:40:27
URL: http://www.Bonnies.se
Postat av: alexandra

fin blogg! följ gärna mej på bloglovin.com :)

2010-06-30 @ 15:02:20
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bonnies.se, HÅLL KÄFT.

KÄRLEKEN SUGER!!!!!!!!!!!!!



Ingen är avundsjuk på folk som skaffar pojkvänner, de förändras och man slutar höra av dessa. Det är inte okej att helt ignorera sina vänner så fort man skaffar sig en man vilket ALLA gör mer eller mindre.



Så nej, ingen är avundsjuk, men det skulle ju vara fint att få ha kvar sina vänner och ändå ha vettigae saker att prata om än dennes pojkvän?

2010-06-30 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0