Råne, Western Farm och Drängarna

I fredags efter jobbet blev det att fara till Råne och så fort jag kom dit var det bara att börja dricka, lätter sagt än gjort! Eller? Haha :P Nåväl, det var trevligt på för festen och sen skulle vi ut på byakrogen, det var trevligt där också. Men jag brukar ha den tendensen till att bli borttappad. Vilket hände där också... Och jag hade då aldrig varit där tidigare men på nå vänster lyckades jag hitta tillbaka till lägenheten... Men inte tack vare dom jag var med. Sen blev jag less på idioterna där så jag ringde min bror som kom och hämtade mig. Puss på han!

Lördag så blev det att jag och Ramona drog till Råne och hämtade min alkohol som jag hade kvar där och jag trodde mitt pass och kort var där, men neee det var i min brors bil. Tur var ju DE! Sen for vi till mig och jag lagade mat! Vi grillade inne ;) Hahah :) Sen fixade vi oss lite och for till Ronny och Malin för att sen dra till Farmen och Drängarna. Det var roligt och leriga skor har man nu också, darnit ;) Men det var en trevlig kväll, var inte för full eller för nykter... Utan sådär ypperligt lagomt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0