Mwihihihih eeevil

Alltså jag måste bara säga det här: HAHAHA! LOOOOSER!

En tjej vars blogg jag läser har skrivet så här : mina bröst växer. big surprise, eller inte. Men jag vill inte det, jag tycker inte att det är snyggt med två stora fettklumpar på bröstkorgen, för det är det enda bröst är, jag förstår inte tjejers hysteri över att ha fat boobs och inte heller att killar blir så hypnotiserade av dom. 

Haha, är det nu jag ska påpeka att hennes kille älskar stora bröst och är snor kåt på mig och han vill ha sex med mig hela tiden? Är det nu jag ska nämna det lite smått? Hahaha, och hon vet om att han tycker om att jag har stora bröst, heheheheh. Känns som att det ligger någonting i det hela, men jag vet inte X) hahahahhahahaha, IN YOUR FACE!´Avundsjuuuuk ;) För det är sjukt snyggt med stora bröst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0