London 4/6

Fredag

Ja det blev typ bara shopping på dagen på fredagen, eller ja vi sov ut som fan, jag och Lena då! Heheh och vi upptäkte fina blåmärken från torsdgens bravader! Hahaha, alltså jag fick en pinne i skinkan och har ett sår, hahahah det är inte fagert! Nåväl, vi drog och käkade på subway och sen bar det av till Bond Street och Oxford och sen till hemmet och börja dricka igen ;d

På kvällen så blev det att dra till Camden på nån klubb! SÅ JÄVLA ROLIGT! Det strippor, och strippstångar och allting, bartenderna dansade i underkläder på baren! LOVVE IT! Hahaha :P Så sjukt roligt :P

Sen att ta sig från Camden, jag och Lena själva. HAHAHAHAHHAHAH! Jadu jag har ingen aning om vart vi hamnade men tillslut hamnade vi rätt, och kom hem kring halv sex på morgonen! Hahahahaha. Shit alltså. Vi kunde typ varit lost i London fortfarande om det inte var för busschaffören. Puss på han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0