London 3/6

Torsdag

Torsdagen tog jag en sjukdag eftersom att jag inte hade någon röst och min feber var åt fan. Kanske glömt att säga att jag har varit sjuk hela resan! Haha, well well..

Men kvällen var awesome. Vi drog ut och käkade jag och brudsen och sen blev det fest på vårat rum(?) haha jaja. Men nå väl, det var bästa kvällen på hela resan.

Så låt mig börja, as i told u, fest på vårat rum, sen skulle vi till oxford och försöka hitta någonstans att dra ut, men det visade sig att oxford är Londons stureplan. Skit kul. Så Jag Lena, Erik, Jocke, Gabbe och Adrian drog till Gate där Erik dissade oss ganska snart.

Men vi hade lika roligt för de, vi tog shot efter shot efter shot och öl efter öl efter öl efter öl. Alltså vi drack så jäääävla mycket och det var så rooooligt. Jag tror att jag drack 10 shottar alltså.

Sen var det ju stängings dags, men kvällen var långt ifrån slut! hahahah :) Så vi drog och rökte vattenpipa, dom hade enkomt öppet för oss. Fatta sweeet. Så vi gick ner till källaren, eller ja vi blev visade ner till källaren, och så drack några nå grogg och sen fick vi tre vattenpipor. Efter en stund fattade vi att det inte bara var tobak. (Dagen efter fick jag reda på att dom hade bett om de) Hahah. Men eftersom att ingeting hända så var det ingen fara.

Sen stängde dom och vi drog till hemmet, men vi ville inte sluta dricka då juuu!!! Sååå, då raggar jag upp en av killarna som jobbade där när vi var ute och rökte. Det hela slutade med att vi var drygt tio pers som klättrade över staketet till Hydepark vid tre tiden på natten. Och parken är ju då stäng på kvällarna. Men vi gick ner till vattnet och det var hel mysigt, helt underbart. Ville att tidens skulle stå still...

Sen skulle vi dra därifrån då men jag och han ville inte riktigt dra, så vi gick och höll varandra i handen och pussades lite och det var hel mysigt. Tills Lena kom!

Då var det
bara att dra tillbaka... Suck, jag hatar henne just nu! Och våra rumskompisar hatade oss! Hehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0