Jag vänder aldrig blicken bakom mig

Så brinn historia brinn.

Hujj så less jag blir. Vad är det han inte förstår? Det är liksom ett år sen jag dumpade mitt x och han vill fortfarande ha tillbaka mig. "Mitt liv var bättre då, allting går utför... Du var bra för mig" Jaja, du skulle kanske tänkt på det från dag 1? "Men jag älskar fortfarande dig" Men lilla vän, jag älskar inte dig, när ska du fatta de?

och svaret på din fråga blir alltid nej
du betyder ingenting

Och det sjuka är... Att han inte kan erkänna allting han gjort, jag har liksom fått allting bekräftat, av HENNE! Blir besviken så fort jag ba tänker på ditt namn, alla jävla rykten så stämmer skiten allt var sant. Och sen några veckor efter det så pratar jag med henne igen och då säger hon att han har varit skit sur på henne för hon har "tjallat" osv, alltså va? Seriöst? Sen hur dum tror han att jag är? Jag vet att det är fler!?

Sen lilla vän, jag tänker inte ens vara i din närhet, samma kommun som dig, försten du har slutat punda. Vilket han självklart skyller på mig att han håller på.

Alltså ursäkta inlägget men jag måste få skriva av mig, måste få ut allting. Jag blir så arg, varför kan han inte lämna mig ifred? Varför? Jag menar, jag blocker han från min värld men han lyckas alltid få tag på mig. Jag fattar it! Och sen då jag pratat med han nån gång så har jag frågat varför han inte ringer och gnäller och är ledssen till hans brud, som jag vet han är tillsammans med, men enligt han är dom inte de!? Och sen säger han att han älskar mig och ska sluta med droger om det blir vi igen.

Dra den med rödluvan och vargen också... Jag kunde inte bry mig, ärligt talat så är du död för mig, eller ja... kanske en ytlig bekant mer? Haha, jag mår så jävla mycket bättre UTAN DIG! Men det fattar ju inte han. Och sen om han får reda på att jag hållt på med nån, blir han skit sur och säger att jag varit OTROGEN? Ehe va? Det är SLUT!? Han har ingenting med mitt liv att göra!?

Du ska veta att jag inte behöver dig
min väg var aldrig din
och i spåren som jag lämnar efter mig
så finns ingenting
jag vänder aldrig blicken bakom mig
så brinn historia brinn
och svaret på din fråga blir alltid nej
du betyder
ingenting




As I told u, ett år sen det tog slut? Ehe seriöst? Vad fan är det frågan om? Dessutom har jag faktist träffat mannen i mitt liv i London så ;)

Men då är ju frågan, hur fan ska det gå till då jag bor i Sverige? Humm, får nog ta och flytta till London ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0