Inte kan jag komma från den här staden?

I fredags på jobbet så var det en som kom fram till mig och sa : Men gud så söt du är! Vart kommer du ifrån?`
Då förklarade jag att jag kom härifrån och han tyckte att det var omöjligt att jag kom härifrån, jag var ju så söt! Naaaw, jag blev jätte glad :)

Som förra året, då jag jobbade på samma ställe, så sa en man till mig: Du är den vackraste jag någonsin sett!
Naaaaw, jag blir som glad av komplimanger och jag lever fortfarande på den här ;)

Och igår på farmen så stod jag och väntade på Ramona, som gick det en killa förbi flera gånger och sa att jag skulle le osv, men jag var ju lite bitter för jag inte visste vart Ramona var just då X) men sen efter ett tag så kommer han tillbaka med en kompis så ställer han sig framför mig och säger : Så här har du! Till hans kompis då. Jag tittade ypperligt konstigt på han och då förklarade han att hans kompis ville se en snygg tjej och eftersom jag var så snygg ville han då visa mig... Naaaaw :)

Och jag börjar ju fundera... Inte fan kan jag komma härifrån ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Du har en intresant blogg :)

Det skulle vara kul om du kunna kolla in min blogg också som jag har med en kompis med samma namn och samma ålder :)

2010-06-20 @ 19:13:53
URL: http://juliornaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0