Inga piercingar = vuxen?

Läste på en blogg att hon har börjat ta ut sina piercingar och att hon fick vuxenpoäng för de... Men då vet jag inte om det är uppmärksamheten eller om hon tycker det helt seriöst? Hon berättade då att hon tagit ut sin vaginapiercing (? för det skriver man ju på sin blogg?? tydligen) Och sen att hon tagit ut den i bröstvårtan, det var den som gav henne vuxenpoäng då. Och det var ju som pga jobbet... Vilket jobb???? Hahah, hon skrev typ: Ja men då klienterna är 40+ så känns det lite barnsligt att ha piercingar då dom inte tar en seriöst.
Vad för jobb har hon då 40+are sitter och tittar på hennes små nakna bröst? hahahaha?`Seriöst? Dessutom har hon kvar den i käften? Vad tänker hon med liksom? Vaddå vill ha uppmärksamhet för att hon har haft en piercing på klittan och i bröstvårtan? Aja men what eva. Om det nu hade varit för jobbet så borde hon kanske tagit ut den i käften?

Varför skulle man få vuxenpoäng för att ta ut sina piercingar? Då ligger jag då minus i vuxenpoängsvärlden! Då jag dock tror att jag har fler vuxenpoäng än hon. Men är man vuxen bara för att man inte har piercingar? Jag tycker att det är ett konstigt sätt att kolla om man är vuxen, jag tycker att det är mer hur man beter än utseendet. Vad tycker ni? Vad är det som är så ovuxet med piercingar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0