Humm

Någonting jag inte förstår är när invandrare ska handla... Dom märker saker och säger att de är till de priset, dom drar kort utan pengar och tror att man kan klicka bort de, dom säger att kvist tomater inte är kvist tomater osv. Och sen köper dom saker och lämnar tillbaka de, som idag, då kom det en och handlade bananer och sen försökte han tränga sig i kön för att lämna tillbaka dessa bananer, men tillslut så ställer han sig längst bak i kön och väntar på sin tur, efter att jag ignorera han för jag tycke inte att han ska få förtur bara för att han är invandrare! När han väl kommer framså vill han göra ett återköp på dessa jävla bananer och sen säger han att han kan ta påsen med bananer och jag säger: hörru, he blir it! Tar påsen baki kassan och tittar på han för att han inte flyttar på sig... och då säger han: jag ska köpa nya bananer!

SERIÖST??? hahahha, alltså så jävla sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0