Hahahah :D

Jag måste ju berätta! Min katt är som han blev!

Vi har ett mygghus på gården som min bejbis brukar få sitta i, eller ja brukade. Eftersom han är en inne katt och jag vill inte att han ska bli en ute katt eftersom han kommer ju bo i en lägenhet sen. Ja men iallfall... Förut har det gått jätte bra när han har varit där. Men...

Då kom den dagen han upptäkte en fågel! För er som inte vet hur ett mygghus så är det ett hus med när och massa lister typ. Mmm, då fick min katt en snilleblixt och ville attakera fågeln! Så han smällde igenom ena väggen ut på gräsmattan och satt där, yeeey min katt smet! Haha, men då var han inte så svår att fånga, då hede jag bara buren brevid han så gick han in.

Men nästa gång! Vi försökte igen efter de, men då kom grannens katt, och den katten brukar sitta på våran bro och glo på Gusse då han sitter inne, så Gusse ville ha hämd! Så då tog han en annan vägg, small igenom och jagade katten hem till sig, hahah min mesiga innomhus katt X) hahah :D men då var han inte lika lätt att fånga... Dels för att få han från grannens tomt till våran tomt och sen få in han, haha han sprang runt huset, fram och tillbaka på gräsmattan runt runt runt, ojj jag trodde jag hade en katt mindre där, men tillslut så fick jag fast han. Hehehe det måste varit en rolig syn då jag kasta mig efter han på gräsmattan X)


bäjbis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0