Hahah måste berätta mitt epic fail

Jag sitter och smsar med Matilda och sen smsar jag med Jennifer på Emelys telefon.

M: Händer det nå annat nytt då?
C: mjaa att jag måste dras med ett efterblivet fläskberg som jag inte vill vara med
M: Haha, mums X)

undertiden skriver jag med Jennifer på Emelys telefon as I told u

E/J: Okej :) nu åker vi hem till mig och hämtar badkläder!
C: Jag skulle vara med Jennifer och självklart ska hon me, jag ids it!

FAIL! DET SKULLE TILL MATILDA!
Så för att fixa situationen så fortsätter jag så här:

C: jag vill vara med henne själv, har inte varit med henne själv på svinlänge
C: Ojj det där blev ju lite pinsamt

Hahahahahaha, endå snygg räddning ;D men ärligt talat så bryr jag mig inte... :s tur bara att det första kom rätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0