Flytta = inget för mig

Då jag flyttade hemmifrån så var det ju lätt, bara ta sakerna jag skulle ha och ta dit. Sen då jag bytte lägenhet så jobbade jag så lämpligt att mina föräldrar packade alla mina saker och flyttade åt mig, med tanke på att jag jobbade två jobb med 12 mil emellan (hehe), men nu! Nu efter studenten så var jag ju tvugen att packa själv och hjälpa till.
Alltså hujj, finns fan inget värre!(kan dock nämna tio saker som är värre, men...) Usch fy blä! När jag flyttar till en ny lägenhet snart ska jag bara ha med mig min stora sköna säng, min soffa, bord, mitt andra bord, tv, datorna och plutt datorn... Självklart tallrikar osv och kläder men inge jävla tjafs!
Jag fattar inte hur fan jag kan ha så mycket saker!?!?!? Vad har jag haft för nytta av dessa saker? Har jag RÖRT DESSA SAKER? NÄÄÄ! Hujj, men nu vet jag iallfall, mindre saker = mindre saker att flytta, logiken där va ;)
Well well, man blir ju klokare med åren ;) mwihihiih.

Nä nu ska jag sova en sluring har typ tuuuusen saker att göra i morgon. Pussochkram Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0