Flyg dumma fluga flyg, och den dumma flugan flög.

Hahah va? Har absolut inget med någonting att göra!? haha, nåväl, nått bra får jag säkert ut av det hela ;) Ähää nu ordbajsar jag märker jag, och inte på det bra sättet! Grr på mig.

Well what eva! Det jag vill säga är att jag är sjuuuk! Och det är groteskt jobbigt!!! Alltså jag har feber, ont i lederna, världens slem hosta och i måndagas spydde jag som en gris! Jag får allergiska utslag, FRÅN VAAAAAAD? Åhåå jag orkar it, mina händer sväller typ upp och jag får inte på mig min älskade norrbottens ring ;(

Jag äter, ipren, tavegyl, aerius, noskapin, nå konstigt från gran canaria(?) och cocillana. Jag känner mig som en junky och tycker inte att jag är i skick för att jobba, med tanke på cocillanan och tavegylen! Hahah, just de...

Haha, alltså två av tabletterna jag räknade upp är mina allergitabletter, bara så ni vet, varför räknar jag ens upp vad jag äter? Ähää brist på annat, vem läser så här långt iallfall? hehe :) Hoppas iallfall att min sjukdom försvinner innan lördag. Annars blir det sjukhuset för mig tydligen på måndag, enligt mina päron som tycker att jag borde farit dit redan i måndags, hehe men näää :) jag håller inte på med sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0