Alltså, seriöst

Nu kommer jag framstå som världens dummaste brud. Men då man betalar räkningar, betalar man för månaden man bott eller månaden man kommer att bo? Jag har ingen aning, även fast jag bott hemmifrån i tre år så vet jag inte. Hahah, fatta STUPID!

Men seriöst, jag kan ju laga mat, vad mer begärs de? Jag kan på ett hummm hur tvättmaskinen fungerar. Det är mer än vad många andra kan!!! Just de!


Jag har hittat en lägnhet som jag vill fara och kolla på osv och ber min mor om hjälp, för jag håller inte på med sånt och gör saker själv. Jag tycker om att ha med mig folk osv. Men nu ville jag ha hjälp av min mor vad jag skulle ställa för frågor, för det är av en privatperson så det stod inte så mycket fakta, och jag har frågat hela dagen och hon har bara ignornerat mig. Jag har bara blivit argare och argare noch hon påpekar om jobb. Men helvete å kärringjävel jag börjar jobba på MÅNDAG!? IDIOT I FRÅN HELVETE! Och då hade jag tänkt lägga undan så att jag har råd att betala hyran hela året. Men det fattar inte hon, för hon är en ärthjärna!

Så vad ska man ställa för frågor? Vad vill man veta? jag vet att elen inågr i hyran och vad hyra ligger på och hur stor den är... Men jag vet inte planlösningen. Eftersom att jag inte får nån hjälp av mina puckon till föräldrar så måste jag ju fråga!

Jag måste ut härifrån fort som fan! Annars blir det ett tredje världskrig, stockholmsblodbad over again! Osv, allting ni kommer att läsa om är då jag GNÄLLER på min mor och far! Tro mig, det finns mycket och jag PALLAR INTE AV ATT BO MED DOM! Och jag vill inte bo med dom! Åhååå hatar att bo HÄR med DOM!

Jag vill ut och prova på vuxenlivet på riktigt, inte på som förut, utan på riktigt, då jag gör allting själv¨. Men hur fan gör man? Vill jag ens bli vuxen? Jooo, lite iallfall, men hur fan gör man? Hur får man vuxen poäng? Får man de av att dricka kaffe? Men då jag dricker kaffe så är det hotshots, räknas de?


Kommentarer
Postat av: Caroline

sv; Ja, det tycker jag verkligen! (:

2010-06-14 @ 22:53:37
URL: http://luggsliten.se
Postat av: Nikki

:-D Hyran betalas i förskott!

2010-06-14 @ 23:38:08
URL: http://www.nikkinaken.se
Postat av: marielle

Du är fanimig min soulmate.. :D

2010-06-15 @ 02:02:50
URL: http://bekilon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0