Värt



Vad har jag gjort idag? Humm, min plan var att inte röra mig ur sängen innan 16.00, den planen sprack! Det blev att fara på området med mor min och föröska få tag på dom som hade tältet vilket visade ju sig att det var asian garden, vilket innebär att det är dom som äger Far East! Med det så innebär det att min far jobbar med dom, awkward? Ehm lite!
Sen blev det en opalen macka och fara förbi min far sen for vi hem och jag gick och la mig, jag märkte inte när min far kom hem eller när min mor började jobba. haha :) Där kring 20.00 klev jag upp duscha och for och köpte en vattenmelon och for hem, pratade med min bror som hade kommit och nu ligger jag i sängen igen!

Värd dag...

Kommentarer
Postat av: I D A :)

Har frågestund på bloggen kolla in och släng in en fråge eller feler

snabb länk -> http://idaelfs.blogg.se/2010/july/fragestund.html#comment

2010-07-04 @ 23:47:46
URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0