Ursäkta

dålig update, men jag har varit så hatisk på senaste. Skrev ett jätte långt personligt inlägg och sen då jag var klar så orkade jag inte publicera de, dels så skulle jag få så mycket skit för de och ärligt talat, så orkar jag inte me nå tönt svammel just nu.

Jag känner att jag är på gränsen att bryta med många av mina vänner just nu, för seriöst, jag ids inte lägga ner energi på att alltid vara den som hör av mig till dom och sen märker man hur vissa prioriterar...

Ojj nu får jag nog skit för de...

Äsch får lön, eller ja jag fick nog just lön! Wiiiho, ska köpa en volume master 2morrow, har velat ha en länge men har inte tagit tummen ur och gjort de, så ska göra det i morgon, ska kolla lite kläder också och fixa mitt tredje körkort!


Kommentarer
Postat av: Ramona

Lilla lilla du, dax att klistra fast ditt körkort i pannan kanske ;P Då vet du alltid vart du har det :)



Varför är du så hatisk? :( Är det på grund av flytten till Boden?? :(



2010-07-15 @ 10:16:52
URL: http://ramonaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0