Söndag

Men det känns som måndag... Well well, anyways börjar jobba om 50min och jag är inte taggad! Solen lyser och jag vill BADA idag! Jag är trött och snorig också, jag kanske inte har sagt det, men jag är ingen morgon människa, jag hatar att prata med folk på mornarna och det passar ju ypperligt bra då jag sitter i kassan det första jag göra då jag kommer till jobbet... Men men, bara att klistra på ett smile wtf!
Jag har mina rutiner som jag har haft i tre år, folk ska hålla käft och det roliga är ju att mina vänner i staden jag bodde förr i, dom pratade knappt med mig den första timmen på skolan, hahah, men sen då jävla ;) hur är ni? Är ni en sån där jobbig typ som är hyper på mornarna och jätte glad och inte ett dugg trött? Eller är ni den som man inte ska prata med? 


Anyways, så här söt är jag... Haha söt och söt ;)
Men måste kirra håret littttte innan jag far... Mina ögon håller på att falla ihop :(
Trött och ont i magen ;< bra början på dagen -.-

Så jobb 09.00 - 16.30, sen blir det nog bada om vädret håller i sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0