Räkan Cecilia

Jag ser just nu ut som en räka, var och solade och solade kanske lite längre än jag borde ;) men det var skönt och jag har inte soooolat på år! Okej nu ljög ja!

Annars har jag och Sara varit till Luleå och jag tvingade henne köpa lite kläder, själv hittade inte de jag letade efter men det blev ett rosa martinii glas som jag ska ha i morgon ;d vi var på systemet också och jag köpte jätte gulliga öl :) ÖVERLYCKLIG! Sen for vi hem och for och solade och sen drog vi och åkte en karusell, åhåå jag längtar till i morgon, ska åka alla då! SÅ JÄVLA KUL!



Osminkad, ser ut som en räka och trött som tusan!

Sov gott, för det hade jag tänk... as I told u, trött som tusan.  Och ska upp och jobba snart känns det som, fast jag börjar 09.00, hörs i morgon :) sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0