Och denna helg

Eller ja, fredagen, alltså igår... Haha har inga bilder dock X) men efter jobbet for jag hem och jag käkade några mandariner och öppnade en cider, fixade mig och kirrade fest ;d Så Emely kom och hämtade mig och sen raggade Malin upp oss uti statoil och skjutsade oss till Niklas och det första jag fick höra då jag kom dit var: Mhä! Är inte du BLOND?
Hehehehe, neee, ser det ut som de elllllller? ;) Det var kul att någon märker någon skillnad iallfall :) Hihihih okej jag fick ett på krogen: Jag visste först inte om det var du, men sen såg jag de! Hihihi :) Men, ja!
Det blev ju alltså krogen sen för den som inte fattade de ;) hahah och sen drog jag till min bror och glodde då han spelade tvspel :) mwihihihi :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska vi följa varandrasloggar via bloglovin?=)

kram

2010-07-10 @ 13:59:35
URL: http://sahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0