Cecilia

Humm undra om man ska ta och presentera sig också... Lite seriöst...
Men då är ju frågan! Hur kul är det att vara seriös?
Men... Hur irriterande är det inte med folk som aldrig kan vara seriös?
Humm... ilandsproblem! Ohoo ja...

För att folk ska få en inblick hur jag är som person skulle jag kunna dra ett utslitet citat eller säga att jag gillar att vandra i månskent, men jag gör ju inte de så... jaa. Humm, har jag några framtidsplaner? Öhöö? Orka övertänka livet, tänk om världen endå går under 1212, who knows liksom? Så varför slösa tiden på tråkiga planer som likså inte kommer att bli?

Vad tycker jag om då? Öhö? Sitta i mjukisar, dricka öl, pilla navelludd och spela tvspel! Sport? Mjaa... Gör nog inte mer än vad ja gmåste... Öhöö... Hahahah, justja jag skulle förska vara seriös och hur seriöst är det med: dricka öl, pilla navellud och spela tvspel? Hahah EPIC FAIL! Humm, nått seriöst jag gillar? Grillad korv och köttbullar med stuvade makaroner.
Nu är då frågan, hur fan kom jag in på mat?

Jag skulle kunna vara mainstreem och skriva en rad ur en låt, skriva att jag älskar rock och att det är hela mitt liv, men... Det är ju inte de!

Jag skulle kunna påpeka att jag har mer än en piercing och att jag är tatuerad, med... Varför ska jag berätta de? Jag menar, ni läser ju inte min blogg för att jag är piercad och tatuerad? Så jag istället berätta helt random att jag är extremt nålrädd och gråter då jag tar blodprov?

Och jag kan inte sluta undra, läser folk värkligt denna text? Så intersant är den ju inte? Eller, haha mjaa jag skulle nog inte sätta en femma på de!! Så för att fortsätta vara lika ontressant skulle jag kunna säga att jag tycker omatt resa, vilket jag också gör och jag hoppas att det blir mer än en resa till hösten!

Skulle även kunna säga att jag älskar djur och att jag har 7katter 5hundar 7getter 8kossor osv, men då skulle jag ljuga, jag har en katt och det är mannen i mitt liv. Eller var... Han blev bög och föredrar nu min far. Och vad fick ni ut av att veta att min katt älskar mig far mer än mig?

Min humor är nog på den lägre nivån... Om ni kollar vilka klipp jag burkar he upp så märker ni vad jag skrattar åt, kan glo om och om och om igen på dessa och skrattar mer för varje gång jag glor!

Så, nu kanske ni vet lite mer om mig, eller kanske inte... Hahah Men anyways! Jag gjorde ett försök och nu ger jag upp!


Kommentarer
Postat av: Kc

Såå fin bloggdesign du har :O

2010-07-09 @ 13:46:30
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0