Måndag

Fort var måndagen över...

For och jobbade klockan nio och fick lite damp på en utlänning som inte kunde ta en 50lapp som hade en liten skada i hörnet, hon kunde inte ta den, hon skulle promt ha en ny! Jävlahelvetessatansjävlajävlajävlaidiot! Jag känner att jag bara blir mer och mer less dessa invadrare, dom ska alltid ha förmåner, komma först, ha rätt, snor andras påsar och på det jobbet som jag jobbar så är dom flesta brott gjorda av just, invandrare! Seriöst? Dra en gräns! Dra en gräns med hur många som ska få komma hit!

Ojj, nu blev det här inte som det skulle bli! Och ni får inte tro att jag är en rasistiskslampa, för det är jag inte! Men man måste lära sig att dra en gräns och ta det svenska folket i första hand i Sverige!? Inte araber?
Nä, fy Cecilia skärp dig!

Men anyways! Efter jobbet kom jag hem, lagade mat och dog en stund i sängen! Är helt utsliten av de dom proppade in i mig i lördags + att jag är trött annars! Bra kombi va? Och ett PLUS på det hela är att där dom stoppade in slangen har jag fått utslag runt och det är rött... Awesome! Jag ÄLSKAR att vara allergiker! *NOT* Men vad jag dock inte fattar är att det har börjat bli så mycket nu?

Aja, mina kläder har kommit och shortsen jag beställde ser ut som att vara till en bejbis? Seriöst? Dra en jävla gräns! Usch, jag blir så jävla arg! Aja, ska prova och se om jag kan ha dom, wish me luck! Sen har jag ju en tröjja också, som dock ser ut att kunna passa, ska prova på ett strax :)



Är egentligen så trött att det gör ont i ögonen då dom är öppna ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0