Måndag

Måndagar är så tråkigt, men jag har varit på lite äventyr och det är hemmmmmmligt ;) hihihhih :) men nu håller jag och min mor på att koka lite av gårdagens fångst, vilket villsäga att den fisken vi tog med oss hem var ungefär lika lång som mitt finger och det blir en firre till min katt ;) mwihiii :)

Sen blev jag just bjuden på mat hos Stina så jag drar nog dit och käkar med hojna ;) mwihihihih :) snacka lite skit och spela kort + mat, det är aldrig fel ;) speciellt inte med hon :)


Inge smink på mig, vad tusan hende? ;d

Nå ska plocka undan lite nu och sen ska jag nog hoppa i duschen en sväng, alltså inte hoppa hoppa i duschen, men du fattar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0