Justja...

När ska alla dessa minnen sluta hemsöka mig?

Eller ja, av att träffa en person, som knappt kunde tro att jag varit tillsammans med det där jävla stömlet i tre år, gjorde att jag har fått en jävla massa flashbacks! Eller, det kanske var tanken på att jag såg en ypperligt söt kille som jag skulle kunna tänka mig lära känna? Men allting, all skit, all smärt ALLT! Jävlart allting kom tillbaka och jag är på ruta ett igen. Kan inte lita på någon, kan inte lite på någon anna än mig själv. Varför vara god, snäll och kärleksfull när allting man får tillbaka är skit? smärta?
Kan någon ge mig ett jävligt bra svar på den frågan, för jag kommer fan inte på de!

Bättre att vara hatisk och själv utan att bli sårad, än att vara godtrogen och alltid bli sårad.
Hällre vara den som sårar än den som blir sårad.





2/2, 14/2, 8/5, 5/6
är några av datum som jag aldrig kommer glömma pga av han! Det inkluderar även min födelsedag!

All svek, alla lögner, otrohet, hämd, allting! Allting kommer tillbaka som ett slag i magen... Och det här är det sista jag behöver just nu! Och precis då jag trodde att jag inte hade någonting med dig att göra, tjii fick ja!

Och jag gillar att din syster inte ens visste om att du var otrogen mot mig, så hon har ju försökt fixa ihop oss men då berättade jag allting och hon kunde knappt tro de. Haha så jävla!

Sen säger du att jag var bra för dig, men snälla nån du kanske skulle tänkt på de 3år tidigare? Jag vill inte ha någonting med dig att göra!

Jag är för bra för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0