Justde

Ska till stan nu med min mami, glo kläder och kirra körkort och lite andra saker... det är jätte fint väder och jag hoppas att det är det i morgon, tänkte säga att jag skulle dricka öl i morgon om det är fint väder, men det ska jag inte för jag börjar jobba klockan 09.00... hatar mitt schema ibland.

Men jag insåg just att jag behöver sminka mig innan jag far till stan... För jag hinner inte hem innan jag börjar jobba... Och justja, jag stänger med min mor...

Har just betalat en räkning på gammla lägenheten som gick på 1och nå och min mor har varit på mig om att hooon ska få stå för de och att det är hooon som får skit och blablabla och jag har sagt hela tiden, dumhuvue jag ska ju betala det? Idiot.
Och jag har nu betalat det och då säger jag att jag vill ha en ursäkt av idioten så säger hon: vad duktig du är... Jag vet ? Men jag ville ha en ursäkt från dig dumhuvue!

Idioti är det som finns i det här huset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0