God mor'n

Åhå igår for jag till sara kring ett tiden för att se på film, och när vi såg den så höll jag på att somna HELA tiden, heheh men det var skönt, sen for jag hem och var hemma vid halv fyra, och det är ypperligt sent för mig nuförtiden, förut var jag aldrig hemma innan halv fyra men nu är jag de alltid... Men anyways, har just vaknat och börjar jobba strax, eller ja om en timme och 46min hahah ^^, och jag är såå taggad... Kolla själv:



Jag vill inte lämna mina älskade täcken <3 min älskade säng <3 och mina älskade kuddar <3 never never never!

Well, ska se vad som händer ikväll, för JAG ÄR LEDIG I MORGON! WIHOO!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ha en bra dag :)

2010-07-12 @ 13:41:52
URL: http://myysiigst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0