En helg jag sent kommer glömma?

Eller? Helgen var som alla andra helger förutom, när man pratar om den här helgen då vi inte riktigt kommer ihåg vilken helg det var så kommer vi att säga: helgen då du/jag for på sjukhuset!

Justde, min kväll var inte lång igår. Jag slutade jobba klockan nio, vilket betyder att jag var klar 21.20 och gick mot Joel för att fixa mig och börja festa. (Joel som då är Ramonas pojkvänn.) Efter en cider så skulle alla dra ut på området, men jag och Ramona stannade kavar ett tag och pratade och drack lite vin.

Sen begav vi oss ut på området och vi träffade en massa folk, sen så skulle jag äta, jag hade inte käkat någon middag. Och klockan var nu inte mycket! Jag tog en tre små rätter från Asian Garden och Ramona skulle få käka mina nudlar, hon var ute efter dom ;) haha :) men nåväl! Så sitter vi där och käkar och så känner jag hur min hals börjar svälla och jag säger till Ramona: Det är nötter i det här!

Så hon går och frågar och självklart var det nötter i kycklingen! Sååå... vi letar då reda på nån som kan hjälpa oss och vi hittar vakten som i sin tur hjälper oss att hitta röda korset som i sin tur ringde amublansen!
Och när vi satt där så glodde alla och jag kan tänka mig att dom tänkte: Ojjojj, för full! Så pinsamt!
Men nu är det ju så att jag tycker att dom är pinsama för jag hade faktist en allergisk reaktion!

Väl då ambulansen kom så fick jag en slang i handen och nå att dricka, alltså mot allergin då. Och jag trodde det var klart då, men ne! Dom tyckte att jag skulle följa till Sunderbyn och ville dom de så vem är jag att säga emot? Men då trodde jag att det inte skulle ta så länge. Tjiii fick ja!

Min bror kom dit och Ramona följde med i ambulansen, det var ganska kul, för hon är ju åksjuk så hon fick en fin spysak som hon kunde spy i (antagligen!?) hehe ^^,

Men nåväl, nya tabletter, igen och jag kom hem halv fem. Det är så roligt att spendera kvällar på sjukhus!

Men än är det inte över, nu ska lagar kollas och ringa KO i morgon... Det är länge kvar innan det här slut!

Och TACK Ramona och Jimmie för att ni står ut med mitt dramatiska liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0